2013. július 27., szombat

Prólogus

Halihó!Emily Smith vagyok,18 éves.A Starbucksba dolgozom.Szüleim Skóciában laknak.
Legjobb barátnőmmel élek együtt..Az X-faktor előtt már ismertem a leges legjobb fiúbarátomat,Liamet.
Hát igen..Most már a One Direction híres tagja.Azóta nem is láttam..
Elmesélem..

2010.

Egyik reggel átjött Liam,hogy közöljön egy szuper hír.
-Emily,Én jelentkeztem az X-faktorba.-mosolygott.
-Na az jó...De remélem nem hagysz itt,ha híres leszel.-motyogtam.
-Em.!Dehogy.-nevetett.
2 Hónappal később.
-Nagyon izgulsz?.-kérdeztem.
-Eléggé.-mosolygott.
Mikor Liam jött,megpusziltam és bement.Mikor énekelt annyira cuki volt.
Később..
-A 3.helyezett Pedig...ONE DIRECTION.-"ordított" a műsorvezető.
Nagyot ugrottam.TOVÁBB jutottak yeahhh
Itt még megöleltük egymást...Aztán elmentek bulizni.Szó nélkül ott hagytak vagyis inkább Ő.
Nagyon fájt..1 hónapon keresztül sírt,csak sírtam.Nem ettem,nem ittam,nem mentem suliba SEMMI!

Remélem tetszeni fog :) KOMIZZATOK MINDEN RÉSZNÉL!!!!! Köszi <3

Petraa :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése